تشريفات عروسي

تشريفات عروسي

جشني كه از ياد نمي رود 
ما مفتخريم بابيش از يك دهه تجربه در زمينه برگزاري خدمات مجالس،با جديدترين طرح ها و متد هاي روز دنيا،خاطره انگيزترين شب زندگيتان را به زيباترين و رويايي ترين شب نيز تبديل كنيم. 
تشريفات كيميا با مديريت ميلاد فنوني،ضمن آرزوي خوشبختي براي تمامي زوج ها و تشكر از حسن اعتمادتان به اين مجموعه،از شما عزيزان دعوت به عمل مي آورد تا در زمينه برگزاري مجالستان با ما مشاوره فرماييد.

باغ ها و سالنها: 
تشريفات كيميا طراح و برگزار كننده مراسم هاي عروسي،نامزدي،تولد،جشن عقد و... ضمن در اختيار داشتن♡ باغ اختصاصي لوكس♡به دليل همكاري گسترده با بيش از ۵۰ مورد باغ و سالن ديگر شرايطي را براي شما فراهم مي كند تا گزينه هاي متعددي مناسب با سليقه و بودجه خود براي انتخاب مكان برگزاري عروسي در اختيار داشته باشيد. 
تشريفات كيميا با باغ ها و سالنهاي متنوع داراي فضاي سبز زيبا و دل انگيز ،سالن پذيرايي مجلل،سالن شام مجزا،سفره خانه سنتي،ورودي هاي بي نظير،استخر،پاركينگ اختصاصي،تلويزيون شهري،كف ال اي دي و...پذيراي مراسم و مجالس شما گراميان و همچنين ميهمانان محترمتان مي باشد.

گروه هاي موزيك: 
تشريفات كيميا با بهره گيري از بهترين خوانندگان و نوازندگان و گروه هاي موزيك نامي كشور با بودجه و سليقه هاي متفاوت(سنتي،پاپ،رومانتيك) مراسمهاي خاص شما عزيزان را خاطره انگيز تر مي نمايد. 
خوانندگان و گروه هاي موزيك نامي كشور را از ما بخواهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.